Вівторок, 23.01.2018, 22:54

Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » 2017 » Листопад » 24 » Теоретичні аспекти вивчення тривожності, дитячих страхів та способи їх корекції
12:24
Теоретичні аспекти вивчення тривожності, дитячих страхів та способи їх корекції

 

У Салашівській ЗОШ І–ІІ ступенів 17.11.2017р. відбувся психолого- педагогічний семінар «Теоретичні аспекти вивчення тривожності, дитячих страхів та способи їх корекції».  Практичний психолог Панчук М. М.  ознайомила вчителів з поняттями тривога, страх, фобія, шкільна тривожність.

Педагоги розглянули результати вивчення рівня тривожності учнів 5 класу. Проведено  діагностику тривожності вчителів ( тест Зігмунда Фрейда).  Всі разом навчилися технікам опанування негативних емоцій, розробили у спільній діяльності рекомендації щодо подолання тривожності педагогів, учнів  з метою повноцінного психічного, фізичного та  морального розвитку  учасників навчально-виховного процесу. . Переглянули  відеоролик «Йди на свій страх і повір у себе» та презентацію «Мистецтво бути щасливим».

 

Категорія: Психолог | Переглядів: 151 | Додав: Leonid | Рейтинг: 0.0/0